Voorbeelden uit de praktijk

"Mijn medewerkers zijn zeer klantgericht maar de (telefoon) gesprekken zijn te lang"

Klantgericht zijn is erg belangrijk in een organisatie. EfficiĆ«ncy ook. Wij zijn de uitdaging aangegaan om de klantgerichtheid te behouden en door efficiĆ«ntere gespreksvoering de gesprekstijd aanzienlijk en duurzaam te verkorten. Lees verder...

"Ik wil dat mijn medewerkers proactief gaan handelen, hoe krijg ik ze hiertoe?"

Pro-actief, wat is dit eigenlijk? Wat is het verschil met reactief. En waar ligt de balans. Deze vraag werd gesteld door een Retail keten. Zij wilden graag dat hun medewerkers meer pro-actief gingen handelen. Lees verder...

"Ik wil graag een kwaliteitsanalyse van mijn afdeling"

Een groothandel vroeg ons een analyse van de afdeling te maken. " Wat wil je hier dan mee?"  was onze vraag. De analyse moest inzicht geven in hun proces, klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid. Lees verder...

"Ik wil een algemeen opleidingsprogramma voor onze organisatie"

Een Retailketen vroeg ons een opleidingsprogramma te schrijven voor hun organisatie. Het betrof medewerkers en leidinggevenden. De organisatie wilde een opleiding van max. 2,5 dag en wilde een duidelijke koppeling zien met het resultaat. Lees verder...

Contact?

Voor meer informatie, voor het maken van een afspraak of voor het aanvragen van een vrijblijvende offerte kunt u contact met ons opnemen.

Een 7 is niet goed genoeg!

27-6-2012 Scoort u een 7 op klanttevredenheid en vindt u dat netjes? Jammer, want het betekent alleen maar dat u onverschillige... >>

Logic brings you from A to B. Imagination brings you everywhere A. Einstein