Verkorten gespreksduur

"Mijn medewerkers zijn zeer klantgericht maar de (telefoon) gesprekken zijn te lang"

Klantgericht zijn is erg belangrijk in een organisatie. Efficiency ook. Wij zijn de uitdaging aangegaan om de klantgerichtheid te behouden en door effici├źntere gespreksvoering de gesprekstijd aanzienlijk en duurzaam te verkorten. Hiervoor hebben wij het product TelefoonCoaching ingezet.


Medewerkers zijn individueel begeleid aan de telefoon, kregen persoonlijke actiepunten mee met als effect dat de gespreksduur daalde, de klanttevredenheid steeg en de medewerkers gemotiveerd en ge├»nspireerd werden.


De resultaten op groepsniveau zijn met behulp van acteurs op een ludieke wijze teruggegeven aan de medewerkers en de leidinggevenden. De borging bestond uit training en coaching van de leidinggevenden waarbij de Telefooncoaching een structurele plek in de organisatie heeft gekregen.


Contact?

Voor meer informatie, voor het maken van een afspraak of voor het aanvragen van een vrijblijvende offerte kunt u contact met ons opnemen.

Een 7 is niet goed genoeg!

27-6-2012 Scoort u een 7 op klanttevredenheid en vindt u dat netjes? Jammer, want het betekent alleen maar dat u onverschillige... >>

Professionalisme betekent consistentie van kwaliteit