HumanIQ

Libanonweg 14
8051 NV  Hattem

T +31 6 53879876
info@humaniq.nl

Nieuws

Een 7 is niet goed genoeg!

27-6-2012
Scoort u een 7 op klanttevredenheid en vindt u dat netjes? Jammer, want het betekent alleen maar dat u onverschillige klanten heeft. Met een wetenschappelijk model komt u erachter wat ze ├ęcht van uw product vinden. Bedrijven zijn gespitst op het klanttevredenheidsonderzoek. "Scoren... >>

Sturen op klantloyaliteit. Waarom tevreden klanten niet (altijd) loyaal zijn

7-2-2012
U doet uw uiterste best om uw klanten tevreden te maken. Dit wordt beloond met een ruime voldoende in uw klanttevredenheidsonderzoek. Toch heeft u te maken met dalende omzetten als gevolg van klantverlies. Wat gaat er mis? Waarom zou u uw klanten tevreden maken als dat uiteindelijk toch niet... >>

Webselfservice vaker gebruikt dan telefoon voor klantenservice

5-9-2011
Webselfservice wordt voor het eerst meer gebruikt dan de telefoon als het gaat om het benaderen van de klantenservice van een organisatie. Dat blijkt uit een onderzoek van Forrester onder 3,400 Amerikaanse consumenten. Toch zijn de respondenten het meest tevreden over live geassisteerde service,... >>